Warning: include_once(/home/adstart/public_html/malefashion.ro/wp-content/plugins/related-posts/compatibility.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/adstart/public_html/malefashion.ro/wp-content/plugins/related-posts/init.php on line 17

Warning: include_once(): Failed opening '/home/adstart/public_html/malefashion.ro/wp-content/plugins/related-posts/compatibility.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/adstart/public_html/malefashion.ro/wp-content/plugins/related-posts/init.php on line 17
Efectul Beckham – barbatii din Anglia cheltuiesc mai mult pe lenjerie intima! - MaleFashion.ro



like la pagina pentru a continua!


david-beckham-h-m-campaign

Numeroasele campanii publicitare pentru articole de lenjerie intima ce l-au avut in centru pe David Beckham au facut ca barbatii sa fie din ce in ce mai atenti la ceea ce poarta… pe sub haine.

In ultima vreme, vanzarile au crescut enorm la capitolul lenjerie intima pentru barbati, sfidand parca recesiunea care se resimte in mai toate industriile. Unul dintre cei mai importanti producatori de astfel de articole de imbracaminte a observat o crestere a vanzarilor cu aproximativ 28%, de la inceputul anului si pana acum.

S-au dus zilele in care barbatii nu erau prea concentrati pe ceea ce poarta sub haine. Astazi, industria de lenjerie intima si pijamale pentru barbati a devenit cu adevarat profitabila, iar modele de top si celebritati de prima mana, precum David Beckham, sunt in centrul unor campanii publicitare extrem de costisitoare (milioane de lire sterline).

Compania Selfridges a asemanat vanzarile de lenjerie intima pentru barbati cu „efectul ruj” – termen inventat pentru a dscrie faptul ca femeile obisnuiesc sa cumpere obiecte mici, dar de lux, chiar si in vremuri de recesiune. Vazand veritabile sex-simboluri precum David Beckham sau Tom Evans promovand astfel de articole vestimentare, tot mai multi barbati scot o multime de bani din buzunar pentru a le achizitiona. Reclamele cu staruri insufla oarecum ideea ca respectivele produse vin la pachet cu o micuta parte din stilul de viata al celor ce le promoveaza.

Cea mai recenta colectie David Beckham for H&M se bucura de un succes fulminant. Pe langa faptul ca s-a implicat in procesul de design al articolelor de lenjerie intima, style icon-ul isi expune trupul tonifiat in reclama regizata de Guy Ritchie pentru a promova aceasta linie.

Raionul de lenjerie intima pentru barbati din magazinul Selfridge este unul dintre cele mai vizitate! Ca rezultat al acestui fapt, barand-ul a luat hotararea de a-l extinde. Zona de 800 de metri patrati va gazdui pana la 25.000 de articole de lenjerie intima, dintre care 10.000 vor fi expuse pe un imens perete curbat despre care se spune ca ar fi cel mai mare din lume.

Cei neafectati de recesiune pot alege intre piese de lenjerie intima create de Versace sau Dior ce costa in jur de 55 de lire sterline, ori articole semnate Savile Row ale caror preturi se ridica pana la 915 lire sterline. In schimb, cei mai putin cheltuitori vor putea cumpara produse Happy Socks contra sumei de 8 lire sterline.

„Vanzarile de lenjerie intima pentru barbati au fost foarte bune pe parcursul anului 2012, dar au crescut si mai mult de la inceputul anului in curs. Datorita noului raion de lenjerie intima pentru barbati, ne asteptam sa vindem in jur de 3.000 de articole in fiecare saptamana. Barbatii au devenit mult mai concentrati pe a-si alege lenjerie intima in trend si de calitate, fiind extrem de atenti la detalii si caracteristici distinctive – texturi, materiale, modele, design, etc.”, declara Richard Sanderson, manager Selfridge.

Leather Jewelry Collection by RnBJewelry >

Lasă un comentariu









Dacă vrei să afli când am scris ceva nou, lasa-mi adresa ta de e-mail: